Računalništvo in tehnika
- Računalniški krožek – razredna stopnja( J. Lapornik, T. Pristovnik)
- Bober (S. Radišek)
- Šahovski krožek (J. Pikl)
- Robotika za nadarjene (J. Pikl)
- Računalništvo – programiranje in izdelava spletnih strani 6.-9.r (D. Lošdorfer – MŠL, J. Pikl – PŠD)
- Raketarski krožek (J. Pikl)
- Urejanje besedil (7. razred)
- Robotika v tehniki (8. razred)
- Risanje v tehniki (8. razred)
- Multimedija (8. razred)
- Računalniška omrežja (9. razred)
- Elektrotehnika (9. razred)
- Elektrotehnika z robotiko (9. razred)
- Računalništvo – NIR (5. razred)
Osnovnošolec, ki ga zanima tehnika, lahko, ko konča 9. razred OŠ, pozna in zna:
- Sestavni deli računalnika – obvezna strojna in programska oprema.
- Uporaba elektronske pošte, uporaba spletnih brskalnikov in iskalnikov.
- Urejanje besedil z MS Office Word in ostalimi offline ali online programi (oblikovanje, vstavljanje tabel, slik, diagramov, kazala).
- Urejanje slik na računalniku s Slikarjem in zahtevnejšimi programi (PhotoFiltre, GIMP, točkovna, vektorska grafika).
- Uporaba programov za zvok in sliko, kot so MS PPoint (predstavitve), MS Movie maker (kratki filmi).
- Uporaba programja “v oblaku” kot na primer Google Drive (dokumenti v skupni rabi, objava dokumenta na spletu).
- Osnove programiranja v Scratchu, osnove programiranja v zahtevnejšem programskem jeziku (Java, Pascal, Logo).
- Osnove HTML in CSS “jezikov”.
- Osnove teorije o računalniških omrežjih (internet, splet, IP naslov, LAN, VLAN, WLAN, WiFi, Switch, Router, Ethernet, …)
- Izdelava in objava lastnega spletišča (okolje Wix ali WordPress).
- 3D risanje v Sketchupu in osnove 3D tiskanja:)
- Sestavljanje in programiranje robotkov v LEGO NXT.
- Osnove elektrotehnike (elektronski elementi, izdelava osnovnih vezij).
- Uporaba sestavnih modulov Arguino.
- in še in še.
Prispevki
Varna raba spleta
Učenci in učenke pa tudi odrasli so (smo) lahko hitro tarča spletnih zlorab. Večino lahko preprečimo, če smo informirani in zato ustrezno previdni pri uporabi spleta ali po domače interneta. Vabimo vas, da si vzamete čas in preletite našo stran "Varnost na spletu". Ne...
Še nekaj primerov v Scratchu
1. Računska igrica 2. Smetiščar (l/r/u/d) [iframe allowtransparency="true" width="485" height="402"...
Naredili smo svoja spletišča
Galerije Pri izbirnem predmetu računalniška omrežja v 9. razredu v Debru, smo se poleg utp kablov, IP naslovov, WiFi-ja, switch-ev in router-jev ukvarjali tudi z izdelavo lastnega spletišča po okvirnih navodilih učitelja. Izbrali smo zastonjsko...
Tekmovanji Bober in Matemček 2014/15
Tukaj so poročila: Šolsko tekmovanje Bober (pdf) Šolsko tekmovanje Matemček (pdf) Državno tekmovanje Matemček (pdf) Vsem udeležencem čestitamo za udeležbo in dosežene rezultate. Avtorica prispevka: mentorica Savina Radišek
Scratch – trije primeri
To sta dva (sicer nedodelana) primera programov v Scratch-u, programu za izdelavo enostavnih igric. Poskusite še sami narediti kakšno igrico. 1. Hrošč [iframe allowtransparency="true" width="485" height="402"...
Galerije